Moneymoe.blogg.se

tjena tjena... har kommit hem för en liten stund.. är så trött att det är inte sant,,, anyway the har inte hänt så mycket, bara softat hos Papis och spelade playstion det blev så att vi är vaken hella natten och sover på hela dan,
orkar inte berätta om allt som här hänt under dessa dagarna men  om dag jag vaknade vid klockan 11 för jag skulle träffa Elin då va jag med henne några timmar sen drog jag till träningen..... efter gick hos Papis och spela spel lite vi va så trötta så de sov och jag drog hem... plus Papisndemo PND har släppt en ny video den är dope i like it:D
Här är den jag vet att ni kommer älska den hahha between heta kille på sluten är jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0