Godmorgon då:)

Godmorgon, hur mår ni? asså om jag inte skriver så menar inte att jag har glömt er det är bara att jag e lite upptagen , just är jag hos Papis, vi är helt ensamma här hela sommaren så jag bruka tillbringa min tid för det mest,
de senaste dagarna hände inte så mycket än att träna och vara med kompisar, men så igår var vi studion och spela in en video musik som kommer snart, efter det chillade bara hemma och så har tagit massa bilder men ska lägga in de sen nu ska sova lite till:) kolla på vädret fattar inte varför folk klagar alltså det är fint när det regnar man får ju mer blommor så att det ska se romantisk ut sen när det är sol och plus när det regnar man ska vara med sin partner om man har annars bara sova hahhaha och nu ska jag sova lite till är ganska trött hörs sen när jag sovit mig bra
chiiiiiooooooooo:D

en gammal bild men bättre ingeting :) alltid katt,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0