fredag

tjeennnaareeee Nu är bossen tillbaka igen hemma från en lång fredag haahhaha dagens började med at jag städade mitt rum lite sen väntade att jag skulle träffa en person:) Som det va värd att träffa den personen illafal vi va hos mig och kollade film och bara snackade lite sådär va va med varandra typ tre timmar eller någonting fan tiden gick såfort men nu går den sakta kan inte vänta tills söndag igen asså säker nu börjar ni undra vem personen är, hhaha ni får vänta lite senare okeejjj efter det va jag med vänner i studio till halv nio så åkte jag tilll spånga och övningköra asså det va onödan för jag kan ju köra bil och kan allt men ska ta körkort snart så för säkert skull ni vet, hhaha sen efter det träffade jag Papis igen vi va hemma hos honom och fasnade där totalt hahah tills kl blev halv, vi tog hans bil och körde runt det fanns ingeting att göra så vi kom tillbaka inne och fasnade där tills nu ass kom hem nyyss asså för typ en kvart sen och nu ska jag sova lite godnatttt :DDDDDD

it,s me baby you allready know:)




Kommentarer
Postat av: Zandra

Kan säga att man saknar sthlm när man ser tunnelbanan.. sthlm i mitt hjärta!

2011-06-18 @ 21:50:17
URL: http://zandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0